Gyakori kérdések - tanácsok
telefon

Rendeléssel kapcsolatos információk:

[email protected] - Hétfő-Péntek 7:00-17:00

Gyakori kérdések

Hol találhatóak a Szerelvényáruház boltjai?

Üzleteink a 1135 Budapest, Béke út 104., vagy a 1115 Budapest, Tétényi út 18. szám alatt találhatóak meg.

Mi a boltok nyitvatartása?

Üzleteink hétfőtől péntekig 7-tól 17-ig és szombaton 7:30-tól 13 óra között látogathatóak.

Személyesen átvehetem a megrendelésem?

Természetesen igen, webáruházunkban történt megrendelést követően válassza ki, melyik üzletünkben szeretné a megrendelését átvenni, de akár házhoz is rendelheti futárszolgálat segítségével.

Hogyan fizethetek?

Személyesen készpénzzel, vagy bankkártyával, míg online megrendelés esetén az említett két fizetési mód mellett akár előreutalást is választhat.

Van raktáron termék? 

Minden termékünknél feltüntetjük az aktuális elérhetőségét, raktáron van, vagy éppen csak rendelhető. Mindkét üzletünk raktárkészlete külön ellenőrizhető. 

Milyen termékeket értékesítünk a boltban és a webáruházban?

Csaptelepek, kazánok, radiátorok, törölközőszárító, szaniterek, bojlerek, mosogatótálcák, zuhanykabinok, zuhanytálcák, fürdőkádak, WC csésze, WC ülőke, WC tartály, illetve bármilyen konyha és fürdőszoba kiegészítők, a hozzájuk tartozó kellékek, víz,- és fűtési szerelvényeket megtalál webáruházunkban. 

Mely gyártók termékeit forgalmazza a webáruház?

Aereco, Alföldi, AlcaPlast, Ariston, Bosch, BWT, Computherm, Dömötör, Fondital, Geberit, Grohe, Grundfos, Hajdu, Hansgrohe, Herz, HL, Honeywell, Kaldewei, Kludi, M-Acryl, Mofém, Oventrop, Radaway, Ravak, Remeha, Roltechnik, Schell, Styron, Teka, Vaillant, Viega, Vogel & Noot, Wilo, Zehnder

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?

A készleten lévő termékeket a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálat számára, aki legkésőbb 48 órán belül kiszállítja Önnek. A rendelés állapotáról folyamatos tájékoztatást adunk.

Ingyenes a kiszállítás?

Az aktuális kiszállítási díjakról a Szállítási információk menüpontban érdeklődhet.

Köthetek-e biztosítást a megrendelésemre? 

Természetesen lehetőség van a megrendelés biztosításra, melynek díjszabásairól a Szállítási információk menüpontban érdeklődhet.

Ellenőrizhetem a megrendelésem állapotát?

Tájékoztatást küldünk, ha rendelése összekészítés alatt van és arról is ha számlája elkészült, valamint, ha átadtuk a futárszolgálat számára.

Nem találok egy terméket a webáruházban. Tudnak szerezni belőle?

Természetesen igen, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot a [email protected] email címen és munkatársaink készségesen állnak rendelkezésére.

Nagyobb megrendelést szeretnék leadni. Lehetőség van egyedi árajánlat kérésére?

Természetesen igen! Webáruházunkban az Árajánlat kérése menüpontban vegye fel velünk a kapcsolatot, írja le részletesen elképzeléseit, kollégáink ezt követően hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Mennyi garancia van a termékekre?

Minden garanciaköteles termék esetében feltüntetjük a garanciális időt.

Sérülten, hiányosan érkezett a megrendelésem. Mit tehetek?

A Szerelvényáruház kizárólag megbízható minőségű, bontatlan csomagolásban lévő termékeket ad át a futárszolgálat számára, hiszen számunkra kiemelten fontos a vásárlói elégedettség. Mindezek ellenére sajnos előfordul, hogy szállítás közben a termék megsérül. Amint megérkezik a futárszolgálat csomagjával, azt minden esetben vizsgálja át. Ne vegyen át sérült csomagolású terméket. Amennyiben pedig probléma lépne fel, keresse kollégáinkat a [email protected] email címen.

Mi a rendelés folyamata?

A rendelés folyamatáról részletes tájékoztatót a Kézikönyv menü alatt talál.

Hol találhatom az oldal Adatkezelési Tájékoztatóját

Az Adatkezelési Tájékoztatót az alábbi linken keresztül éri el.